Klachtenprocedure

U mag ervan uitgaan dat elke begeleider zijn vak zo goed mogelijk uitoefent.
Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de zorg of over de manier
waarop de medewerkers van Dagbesteding Kamal Bhawan met u omgaan.
Dan is het goed om dat kenbaar te maken.Voor u zelf, voor Dagbesteding Kamal
Bhawan, voor andere cliënten en voor de kwaliteit van onze dienstverlening.
Om te beginnen is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan.

Wat te doen bij een klacht:


▪ Bespreek de klacht indien mogelijk met de betrokken medewerker en/of
diens leidinggevende. Vraag een gesprek aan en breng eventueel uw
mantelzorger of vertegenwoordiger mee.
▪ U kunt een klachtenformulier krijgen bij Dagbesteding Kamal Bhawan;
▪ U kunt uw klacht ook digitaal melden door ons online klachtenformulier
in te vullen op onze website www.kamalbhawan.nl Of door te mailen
naar info@kamalbhawan.nl
Wanneer uw klachtenformulier binnen is bij Dagbesteding Kamal Bhawan,
ontvangt u binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging en een verwachte
datum van afhandeling. Klachten, ingediend bij Dagbesteding Kamal Bhawan,
worden binnen 2 weken na ontvangstbevestiging afgehandeld.

Klik hier om naar ons klachtenformulier te gaan:


Onvrede melden